الإشراف العام خالد أبو بكر
التوقيت 04:38 ص, بتوقيت القاهرة

تابعونا على

أبلغ عن خبر كاذب

ابحث معنا

أمير كرارة يرفض كلام بيتر ميمي مخرج مسلسل الاختيار ويدعو أهالي الشهداء لمشاهدة الحلقة 28

كتب- إسلام جودة
مسلسل الاختيار

مسلسل الاختيار

الخميس، 21 مايو 2020 01:22 م

رفض النجم أمير كرارة، مطالبة بيتر ميمي مخرج مسلسل الاختيار، أهالي الشهداء بعدم مشاهدة الحلقة 28 من المسلسل والتى تتناول حادث الهجوم الإرهابي على كمين البرث والذي كان يتواجد به العقيد أحمد المنسي ورجاله لحظة استشهادهم.
 
"المتحدة للخدمات الإعلامية" تعلن عرض الحلقة 28 من مسلسل الاختيار دون إعلانات
 
ونشر أمير كرارة صورة للشهيد المنسى منسي، على حسابه الشخصي بموقع "فيسبوك"، وعلق عليها قائلًا: "مفيش حاجه اسمها متتفرجوش على حلقة انهاردة عشان صعب أوي والكلام ده كله لازم يتفرج عشان البطوله النهاردة".
 
وقال:"الرجوله النهاردة الرسالة انهارده لازم تشوفوا الرجالة وقفت إزاي عشانكوا واستشهدوا، إزاي عشانكوا ممكن فعلا أهاليهم يتعبوا بس والله هيفتخروا قدام العالم كله بولادهم الرجالة رحم الله شهداء الوطن ورجالة مصر وجيش مصر وتحيا مصر".
 
ss

 

كان بيتر ميمي، مخرج مسلسل الاختيار، وجه رسالة قبل عرض حلقة الخميس من المسلسل، قائلًا: "رجاء اللى يعرف حد من أهالى شهداء حادث البرث يقنعه ميتفرجش على حلقة بكرة، الحلقة 28".

 

مخرج مسلسل الاختيار ينصح أهالى شهداء كمين البرث بعدم مشاهدة الحلقة 28 (تفاصيل)

 

وقال بيتر ميمي عبر حسابه على فيسبوك، مساء الأربعاء: "أنا بعتذر مبدأيا على صعوبة الحلقة، أنا حاولت قدر المستطاع أقلل بشاعة اللى حصل بس في نفس الوقت كان لازم الناس كلها تعرف إنهم أبطال ووقفوا ودافعوا عن الأرض والكمين وزمايلهم لآخر نفس".

 

Short URL