الإشراف العام خالد أبو بكر
التوقيت 03:57 م, بتوقيت القاهرة

تابعونا على

أبلغ عن خبر كاذب

ابحث معنا

ربنا يحميها ويرحمها من العقول المريضة.. رانيا يوسف تعلق على واقعة التحرش ببنت عمرو السولية

كتب: محمد الأحمدى
رانيا يوسف

رانيا يوسف

الأحد، 12 يوليه 2020 08:00 ص

أثارت واقعة التعليقات غير اللائقة على الصورة التى نشرها لاعب النادى الأهلى عمرو السولية لابنته غضب الكثير من المشاهير وراد مواقع التواصل الاجتماعى، مما دفع الفنانة رانيا يوسف إلى التعليق على الواقعة.

 

اقرأ أيضًا...

كانت بتلبس قصير ومفتوح ومحدش بيتحرش بيها.. رانيا يوسف تروى تفاصيل ملابس والدتها (فيديو)

رانيا يوسف: كل يوم هفضح 5 متحرشين بصورهم وبياناتهم

 

وعبر خاصية القصص المصورة نشرت رانيا يوسف صورة عمرو السولية وابنته ورافقتها بالتعليقات السلبية من قبل المتحرشين، وعلقت عليها: "ربنا يحميلك بنتك ويرحمك من العقول المريضة".

 
حساب رانيا يوسف
حساب رانيا يوسف

 

وكان اللاعب عمرو السولية قد أعلن أنه سيتقدم ببلاغ رسمي، ضد مجموعة من الأشخاص أساءوا لابنته من خلال تعليقاتهم التي وصفها بغير اللائقة، من خلال صورة له مع نجلته ليلى.

 

وعبر حسابه على Twitter، نشر السولية صورة مع ابنته وعلق عليها "ليلى بنتي عندها ۳ سنتين و نص ( لسة قالعة البامبرز من کام شهر ) الكلام ده بيتقال على طفلة !! ايه اللي يخلي ( بني ادم ) خنزير ممكن يبص على لبس طفلة و يركز غير انه فعلا خنزير ؟! ایه المرض دہ !".

 

 

وتابع: "دول الي لما بيكبروا بيكونوا مغتصبين ومتحرشین واللي بنخاف على بناتنا و اهلنا ينزلوا الشارع عشان ميتعرضوش لأذاهم..اتمنى الشيوخ اللي بيبرروا للتحرش ولبس البنت يكونوا مبسوطين دلوقتي وهما شايفين اللي بيحصل".


واختتم: "قررت اتقدم ببلاغات لاصحاب الكومنتات دي عشان اللي زي دول مينفعش يكبروا وسطنا قررت احمي بناتي اللي لسه مشافوش الدنيا".

Short URL

الأكثر قراءة